Hoe we dat doen

Digitalisering ontwikkelt zich razendsnel; de consument is 24/7 connected en heeft 24/7 toegang tot informatie. Voor onze opdrachtgevers betekent dit een continue zoektocht om de juiste informatie op het juiste moment en de juiste manier bij de consument te krijgen. Toenemende concurrentie en veranderend consumentengedrag vereisen steeds meer onderscheidend vermogen van onze klanten.

Hoe we dat doen

We onderscheiden ons van traditionele Digital Signage leveranciers door ons heel specifiek te richten op de customer journey. Hierbij kijken we samen met onze opdrachtgevers heel nauwkeurig naar die momenten waarin we de klant kunnen vangen, beïnvloeden en begeleiden. Samen met onze opdrachtgevers werken we een complete businesscase uit, gebaseerd op de gewenste doelstellingen, gewenste resultaten en leermomenten uit een eventuele pilot. Op deze manier waarborgen we jouw investering en zorgen we ervoor dat de inzet van Digital Signage maximale resultaten oplevert. Al onze oplossingen leiden ertoe dat je jouw klant veel gerichter kunt benaderen met als gevolg een hogere ROI.

 

Met high-end hardware, intelligente softwareoplossingen en altijd relevante content helpen we jou:

  • Omzet en omzetvolume te verhogen
  • De customer journey te beïnvloeden
  • Gericht het aankoopgedrag te sturen
  • Te sturen op conversie
  • Loyaliteit en engagement te creëren
  • Klanttevredenheid te verhogen
  • Klantbinding te creëren of maximaliseren
  • De klant te activeren
  • Beleving te creëren met een boodschap die blijft hangen
  • Te besparen op productiekosten, distributie en plaatsing van POS-materialen

Blast werkt samen met: