Programmatic content

Kort gezegd: het effectief gebruik maken van technologie en signalen van het publiek om ze op de juiste tijd en plaats met de juiste boodschap real-time te bereiken. Verloren impressies, bijvoorbeeld advertenties voor producten die de betreffende persoon al gekocht heeft, leveren bedrijven niks meer op. Hoe kun je dit voorkomen?


Ontwikkel een goede programmatic marketingstrategie, koppel alle mogelijke data-systemen (dus ook je CRM-systeem) en gebruik de ‘signalen’ slim. Programmatic content is een geavanceerde vorm van display advertising en één van de snelst groeiende ontwikkelingen binnen digitaal adverteren.


De zogenaamde 'customer journey' is de laatste jaren een stuk complexer geworden. De consument en zakelijke gebruiker is altijd en overal ‘connected’. Technologie maakt het mogelijk om te weten waar jouw potentiële klanten zijn en wat ze doen en willen. Die informatie kun je gebruiken om te bepalen welke kanalen en boodschappen je in welke fase inzet. Ieder contactmoment telt!


Programmatic content is booming! Een compleet nieuwe technologie, met als doel de klant beter, real-time en 24/7 te kunnen bedienen. Zo zijn we in staat om content af te stemmen op heel veel verschillende variabelen, zoals het weer, kentekenherkenning, gezichtsanalyse, of een speciaal voor jullie ontwikkelde maatwerkoplossing.

Blast werkt samen met: