Ultieme klantbeleving valt of staat met customer journeys

Ultieme klantbeleving valt of staat met customer journeys
15 juni 2018

De customer journey: een van de eerste stappen om waardevolle creatieve campagnes te creëren. Bij Blast geloven we dat de focus niet op het product, maar op de 'klantreis' moet liggen. Als je deze reis inzichtelijk maakt, weet je hoe je daar zelf optimaal op in kunt spelen.

Het continu veranderende digitale landschap heeft zowel de customer journey als de uitdagingen in communicatie met de klant geheel opnieuw gedefinieerd. Veel bedrijven vinden het moeilijk de veranderingen bij te houden, zijn continu bezig met het inhalen van een achterstand en het aanpassen van hun marketingcampagnes aan de ontwikkelingen in de markt. Maar als je eenmaal weet waar de kansen liggen, kun je van een customer journey écht een ‘journey of a lifetime’ maken.

Olaf Ouwerkerk, interim marketeer, schreef daar een goed artikel over:
https://www.marketingfacts.nl/berichten/ultieme-klantbeleving-valt-of-staat-met-customer-journeys

Blast werkt samen met: